Benvinguts al blog d'Artesania Sela! Aquí podeu trobar un recull de la meva feina i la meva passió. Totes les peces estan creades a mà, desde joies de Plata de Llei d'elaborades filigranes i pedres semiprecioses encastades, a esmalts brillants de traç delicat fins als més petits detalls en el modelatge de la massilla polimèrica.
No em puc imaginar en un altre medi que em faci tan feliç com és el de crear amb les mans ja que no només és el que faig sino el que sóc. Amb cada nova peça em sento eufòrica, lliure i alegre. El viatge de la creació pot ser a la vegada hipnòtic e igualment sorprenent per a mi i les meves mans quan es posen a modelar o dissenyar..
Si amb la meva feina aconsegueixo un somriure o riure o inclús la insinuació d'un somriure sento que he fet bé la feina.

sábado, 31 de agosto de 2013

Ònix

Ònix


Follet del bosc i les flors.
Li agrada molt amagarse entre les flors i a les soques dels arbres per observar als excursionistes, i de vegades si en té l'oportunitat endurse algún entrepà.





El cap, les mans i els peus són d'Argila de Polímers.
Té un esquelet intern de filferro que fa que sigui articulable i la roba també és feta a mà.
Els ulls són dos minerals d'Ònix.



Les ombres són fetes amb pintures citadel i el cabell és sintètic.


Medeix 20 centímetres i té un pes de 163 grams.


Dissenyat i realitzat per Artesania Sela.

No hay comentarios:

Publicar un comentario